» Day 2: What you wore today

 
 
Yes så detta är vad jag kommer ha på mig idag. En väldigt typisk Emma-klädsel om  jag får säga det själv.
Jag har alltid haft mycket svart i min garderob och försöker få in mer färg i den.... så blått?! 
 
  • Shortsen har jag köpt utomlands i en affär som heter Supreme, nitarna har jag satt på själv från Panduro.
  • Tröjan kommer från Gina Tricot, en STOR favorit bland mina tröjor, den är lite längre så går att använda till leggings tex. 
  • Skorna, jag gillar inte att behöva knyta snören så fick tipset utav min gravida vän Malin att hon köpt dessa när det började bli långt till marken ;) haha älskar dom!
  • Min Guess-klocka används flitigt dagligen! Jag trivs bra i silversmcken så silver är vanligt förekommande på min outfit. Fick klockan utav min sambo när jag fyllde 22 <3
  • Silverarmbandet fick jag utav farfar och hans fru Malena när jag konfirmirande mig, var jag 15 då? alltså 7 år sedan och tar aldrig av mig det om jag inte absolut måste! Farfar gick bort 2009 dessutom.
    Ove Johansson heter smeden och det är tillverkat i hamnen i Varberg.
  • Sista arbandet med pärlorna har jag gjort själv =) 
 
 
______________________________________________________________________________________


Martina- Retard Riders
24 Augusti, 2012 - 11:28 / BLOGG: http://RetardRiders.blogg.se

SV; Åh tack! :D

Riktigt snyggt armband, det silvriga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback