» Ny design

Hej alla glada!

Bestämde mig för att det var dags att byta designen och trots att den är långt ifrån färdig så känns det ändå nytt och fräscht!
 
I söndags åkte jag med mamma och pappa på WT ( working test) med pappas ena Flat Coated Retriever tik, Flatterhaft Söt Som Socker, till vardags Tyra. En tävlingsform som jag inte vart med på innan. Det var ca 60 startande och det fanns 5 stationer så alla delades in i 5 grupper och sedan roterades det gruppvis. 
 
Riktigt kul var det! Hade sett framemot sol och värme men det regnade inte på oss iaf.
 
Efter detta var jag och Christoffer hemma hos Peter och Åsa där vi fick middag och hjälpte (tog över) Peter med sin nya laptop. Så nu finns allt han behöver installerat på den ;)
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback