» Day 4: Something green

Såklart väljer jag att visa bilderna på Biggles som jag tog under Falsterbo 2012, under prisutdelningen.
 
Grön rosett betyder 5:e plats om jag inte minns fel?
 
 
Är väldigt förälskad i Biggles då min Starlight har honom som pappa och hon var det snällaste och raraste att hantera. Inridningen utav henne gick som smort =) Så nästa häst får väligt gärna vara efter fin fina Biggles som nu rids utav Kristian von Krusenstjerna, tidigare Jan Brink.
 
Så först lite bilder från prisutdelningen där det gröna framkommer, och sedan några bilder från själva ritten.
 
 
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Fanny
23 Augusti, 2012 - 13:34 / BLOGG: http://fawila.blogg.se

Jättefina bilder :)

Svar: Åh tack =)
Emma Nyborg

Emma
27 Augusti, 2012 - 13:34 / BLOGG: http://www.saqubeck.blogg.se

Riktigt stilig häst! Men var är undertrampet? Nu går det ju såklart inte att döma efter ett par bilder, men ibland känns det som att dagens dressyrhästar inte gör så mycket mer än att kröka på nacken.

Svar: Svårt att säga från ett par bilder som sagt, men det var ett riktigt bra tryck i honom så undertramp var där allt =)
Emma Nyborg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback