» Min hund Chila

Idag har jag tagit bilen ner till Varberg där jag hade bokat tid på Skadecenter för att dom skulle dukumentera parkeringsskadan jag fått på den. 
 
Så vid 8 tiden jag upp för att städa upp lite i lägenheten och packa väskan för vid 10 satte jag mig i bilen.
Så skönt att köra vid så udda tider då det är väldigt lite bilar på vägarna.
 
Hemma i Varberg släppte jag in sotaren innan jag skulle visa upp bilen, som för övrigt gick rätt bra. Men det är helt galet vad många tusen-lappar den har kostat mig. Fattig student som jag är så var det ingen rolig utgift....
 
Men! Det bästa med Varberg är endå min underbara CHILA! Hade planerat att ta henne med mig upp till Göteborg imorgon men ska på intervju kl 13.30 och hinner inte lämna henne i lägenheten innan :/ Så får se hur jag ska lösa det... Saknar att ha henne i lägenheten =(
 


Lisa Brännström
22 Augusti, 2012 - 14:27 / BLOGG: http://dressagebylisa.blogg.se

Åhh, vad söt! :)

Svar: Tackar =) Ska hälsa henne detta^^
Emma Nyborg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback